Thursday, June 24, 2010

Taman Ji Sung Utama

***


Kita tidak perlu menceritakan pasal Argentina, skuad yang agak kukuh ketika ini. Mari kita cuba alihkan pandangan kita sementara kepada pasukan Asia. Siapa sangka Korea Selatan berjaya mencuri tumpuan dunia dengan menjadi pasukan Asia yang pertama layak ke peringkat 16 terbaik. Adakah Korea Selatan akan mengulangi semula kejayaan mereka, seperti mana yang kita tahu bahawa WC pada tahun 2002 dibawah bimbingan jurulatih Guus Hiddink, Korea Utara menduduki tempat ke-4 pada keseluruhan kejohanan WC. Pencapaian terbaik mereka di pentas dunia. Seharusnya Korea Selatan tidak perlu pandang enteng terhadap pasukan Uruguay kerana pertandingan WC kali ini menunjukkan peningkatan yang ketara pada mereka.

Untuk santapan rohani dan jasmani bagi meraikan kejayaan Korea. Sila layan hadiah dibawah.


Girls' Generation atau dikenali dengan nama Korea mereka SNSD (So Nyeo Shi Dae) adalah sumber inspirasi utama para pemain Korea, aku pasti.

***

2 Blogger kasi response. .

Izaq Hafez Khalid Author
June 24, 2010 at 4:18 PM

Korea Utara ka Korea Selatan ni? apa ni utara ngan selatan pun bleh konpius ka? hg utara, ira selatan...ahahhaha

Reply
Sofea Author
June 24, 2010 at 10:29 PM

Hahah TQ apek sebab betulkan aku.. tu la pasal Aku orang utara.. tu yang dok ingat utara ja.. tu laa sibuk lebey cari gambar Girls Generation laa nie sampai boleh typo error.. hahaha

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...