Thursday, June 10, 2010

Mau Jadi DJ Radio?

***

Semalam aku dengar mengenai HOTFM ada membuka jawatan kosong untuk digandingkan bersama dengan IKHWAN sebagai DJ Radio. Apa lagi, terus aku online dan layari www.hotfm.com.my.

source : www.hotfm.com.my

Aku baca segala kalayakannya lalu aku fikir, boleh ke aku jadi DJ sedangkan aku cakap bukannya betul apatah lagi kalau melatah, habis keluar benda benda kotor.

Sebelum ini, aku pernah juga menjadi DJ radio untuk UNIKLFM. Kini UNIKLFM telah pun terkubur layu di pusaranya. Webnya telah pun dipupuskan. UNIKLFM beroperasi selama setahun sepanjang FINAL YEAR PROJECT aku bersama rakan seperjuangan. Tak ramai tahu, apatah budak budak UNIKL sendiri tidak tahu menahu kewujudan UNIKLFM. Hanya segelintir rakan taulan saja yang tahu dan melayari web dan online radio kitaorang.

Di bawah adalah laman web UNIKLFM yang sempat aku rakam.

Poster UNIKLFM
Main Page sebelum masuk ke WEB+FORUM UNIKLFM

WEB + FORUM UNIKLFM

Aku dan rakan rakan masuk paper METRO

Masa tu aku terasa hensem sekejap. 1st time masuk paper. Walauapapun, bagi pelajar UNIKL yang ingin teruskan perjuangan mewujudkan UNIKLFM kembali, aku rasa tiada masalah. Anda mampu buat yang lebih baik dari kitaorang. Terima Kasih kepada Project Manager UNIKLFM Joe, rakan setugas Izaq a.k.a Apek dan Wan da Bomb kerana berjaya merealisasikan projek ini. Tidak lupa juga dorongan para pensyarah yang banyak membantu terutamanya Madam Sera Syarmila sebagai ko-ordinator kitaorang.

detik hatiku: Antara projek kenangan terindah aku. Tapi bolehkah aku jadi DJ HOTFM?

***







Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...