Friday, June 25, 2010

Penjajah Mara, Mafia Kecundang

***

Capo : Muahh muah muah.. tangan Boss.
Vito Corleone: Ada bau kari tak. Aku baru pekena Nasi Kandar Line Clear tadi. Ko datang ni apahal? Nak pinjam duit lagi ka?

Capo: Cam gini Boss. Italy sudah kalah. Kena 3-2 dengan Slovakia.

Vito Corleone : OMG. OMG.. Habis duit betting aku. Lepas nie sapa nak bayaq duit insurans kereta Bentley aku.

Now, Slovakia Hit Me - We back Home


Info Wiki-pedia : Capo a.k.a Caporegime, similar to captain or sergeant. In general, the term indicates the head of a branch of an organized crime syndicate who commands a crew of soldiers and reports directly to aboss or an underboss.

***

Bagi penjajah tanah melayu, Tahniah kerana pasukan anda Mara

Haritu aku dah up Jepun. Sekarang aku up Holland plak.



Aku rasa macam nak beli jersi Holland ghak la.


Salah satu kawasan yang terkenal di Amsterdam.


Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...