Saturday, June 5, 2010

Mandrom Doraisamy

***

Aku tak tahu kenapa jadi macam ini. Kurang dalam masa sebulan, aku dah dua kali pergi makan kat jalan Doraisamy.

Arghh sudah aku rasa dah kena mandrom. Sedap pula bila malam malam lepak kat sana sambil menyaksikan Menara Kuala Lumpur yang terpacak megah dipersada langit, kedengaran deruman ekzos kereta kereta mewah seringkali memoyokan diri sepanjang jalan, kelihatan gadis gadis yang tidak cukup kain jalan terhuyung hayang dan aku pula menikmati roti sebuku di cicah pula dengan sup kambing yang pekat lagi lazat di tambah pula dengan nasi lemak yang lemak manisnya bila dimakan.

Terliur tak..

Aku dah pekena dah semalam. Anda bila lagi? Senang saja parking dekat Capsquare jalan pergi restoran Kassim Mustafa, order air, order sup, makan nasi lemak. Settle..

detik hatiku: aku tak kisah, makan banyak banyak pun, badan still maintain.

***

1 Blogger kasi response. .:

Iz Author
June 6, 2010 at 4:44 AM

hahaha...perasan kurus....nnt gemok baru tau...x elok bangga2 slim nih

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...