Friday, June 11, 2010

Ada Apa Dengan Piala Dunia?

***

Rata rata umat manusia satu dunia sedang menantikan saat bermulanya Piala Dunia. Tak kira tua muda, miskin mahupun yang kaya.

Tapi adakah berbaloi hanya menonton bola saja tanpa mendapat pulangan? Ya, bukan saya mengajak suadara saudari untuk terjebak dengan dunia perjudian, tapi kan lebih menarik kalau kita buat sesuatu yang memberi keseronokan duniawi. Buat apa beli TV mahal LED siap pasang beyond semata mata nak tengok bulu kaki Rooney berpeluh, sanggup menghabiskan duit gaji bulan ini yang dah tentu anda sendiri tahu claims susah nak dapat semata mata nak tengok bola.

Apa kata kita join benda yang percuma, tuah Hang Tuah nampak di keris Tamin Sarinya, tua ayam nampak di kaki, tuah anda siapa yang tahu kalau anda tidak mencuba.

Aku promote tak dapat imbuhan apa apa pun, saja suka suka, moh la kite join.


Source: Fantasy Mc D


Dua dua ini ada hadiah, masuk adalah percuma. Berharap untuk menang bukan motif aku yang pertama, cuma seronok mencuba. 4 tahun sekali apa salahnya. Harus di ingat, kalau ada rezeki tak kemana.

Kawan kawan,

Kalau ada fantasy football yang bagi hadiah yang menarik. Halo halo aku. Takkan nak makan sorang kot. Aku siap share kat blog nie bagi korang join. Kek besar, boleh share ramai ramai rasa. Untung untung kalau menang dapat pergi Barca jumpa Messi, tangkap gambar 1000 keping letak kat facebook lepas tu tag semua kawan kawan kat Malaysia.

Korang jangan lupa sediakan Kek Birthday aku hujung bulan ni. Bola bola juga. Ermm tetiba dapat idea menarik. Aku nak kek bentuk World Cup Trophy tahun nie. Nyum Nyum..

Adios Amigos

detik hatiku : Mari kita sokong sepangnyol tahun ini.

***


Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...