Tuesday, September 24, 2013

Shit Happen #AnjingKejar Kenapa Gua Jatuh Teruk?

***


Based on a true story

***

Bila gua balik dari opis, gua snap beberap bukti untuk buat aduan pada MPSepang.
Akceli, gua dah register kat E-aduan MPSepang, tapi sampai sekarang gua tak dapat email notification.
Terbantut urusan komplain gua.

***

Gua balik rumah dengan penuh seksa,
Jalan terhinjut hinjut, lutut masih lebam dan luka masih berdarah.

Perit Woit..

Sampai saja rumah, my wife check luka kat belakang,

Perghh tak hingat, sekali tengok macam jatuh moto.

tapi hakikatnya....

Malam tu juga gua pergi klinik sekali lagi untuk ambil injection + MC.

serious lomah badan den nak bangun pagi pergi kerja hari sabtu haritu.

***

Bila gua cerita kat orang pasal gua jatuh kena kejar Hanjing,

Boleh plak diorang bahan gelak.

huhuhuhu..

tapi hakikatnya 

Gua tunjuk gambar hanjing hanjing tu kat diorang,

Bayangkan situasi yang gua kena, 2 ekor lari melulu ke arah korang dan yang lain yang dok standby.

Tak sempat nak baca ayat, tak sempat nak acah amik batu, pintu kereta dah lock.
tangan penuh barang.

Apa yang korang akan buat?


Tapi tak mengapa, esok gua masuk opis, jikalau hanjing hanjing tu masih ada,
gua akan anta email aduan@mpsepang.gov.my. 


***

10 Blogger kasi response. .

Sheila Salim Author
September 24, 2013 at 1:25 PM

Assalamualaikum.. teruknya, banyak betul anjing. bahaya ni. kalau kita dah tak berani nak lalu sini dah >________<

Reply
Anum Author
September 24, 2013 at 2:17 PM

banyaknya

Reply
Anonymous Author
September 24, 2013 at 6:19 PM

serupa gangster anjing2 ni. anjing betul la!

Reply
Unknown Author
September 24, 2013 at 8:18 PM

aaaaa tak nak la.seram gile mcm tu nak masuk kete je pon ! adoiii

Reply
Unknown Author
September 27, 2013 at 6:09 PM

gila terukkkkkk

Reply
Sofea Author
October 1, 2013 at 3:07 PM

tau tak pa

Reply
Sofea Author
October 1, 2013 at 3:08 PM

tu laa pasal

Reply
Sofea Author
October 1, 2013 at 3:08 PM

ini betul betul hanjing

Reply
Sofea Author
October 1, 2013 at 3:10 PM

yup aritu member kena gang2 hanjing tu keliling kereta, dia tak berani keluar.. siap horn baru hanjing tu blah..

Reply
Sofea Author
October 1, 2013 at 3:11 PM

teruk gilosss kan

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...