Friday, January 13, 2012

Jokes of the day #1

***

Dato’ Seri Samy Vellu

"Bagi saya, ini semua adalah satu pembaziran atas duit rakyat. Kita sepatutnya tidak hantar mereka ke bulan, tapi hantar mereka pegi matahari. Barulah USA, Russia, respect sama kita…"

One of the reporter responded, "Tapi Dato' Seri, matahari kan panas. Macam mana mau pergi sana?"

"Cit! Itu pasal la u tara jadi mintri. Saya suda lebey 30 tahun jadi mintri, saya musti ada jalan penyelesaian. Kita jangan pergi siang, manyak panas. kita pigi malam, baru ada sujuk…"

***

source: onlyatmalaysia

9 Blogger kasi response. .

missnadira Author
January 13, 2012 at 1:33 PM

haha betul ke sammyvellu yg cakap? mcm penah dgr lawak ni tp dalam version lain..

yg sy prnh dgr sndiri dia ckp is (something regarding the opposition party leaders)
"saya pun diorang kata kafir..":P:P

Reply
missnadira Author
January 13, 2012 at 1:34 PM

eh.btw baru perasan avatar arsenal fan tu..wah no.8 alkisah ke alteta? hehe..:P

Reply
Iena Ruaina Author
January 13, 2012 at 2:04 PM

Hahahaha. ingtkan org main2 je sal cite ni, rupanya betul.

Reply
Alkisah Author
January 13, 2012 at 2:46 PM

nadira: Alkisah 8 = Alkisah Ed bunyi dekat2 sama kan

Iena: tu laa pasal..

Reply
ABC Author
January 13, 2012 at 6:28 PM

^_^

Reply
Dhiya Fariza Author
January 13, 2012 at 8:50 PM

hehe ini sungguh kelakar.

Reply
aienurulain Author
January 13, 2012 at 10:09 PM

HAHAHA. cerita betul ke ni? aduyai tak berhenti lagi gelak. hahaha

Reply
Fikri Rais Author
January 14, 2012 at 12:30 AM

apa pun tableh.. haha :)

Reply
missnadira Author
January 14, 2012 at 1:00 PM

ohhhh..patutlahh..nice one!:P:P

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...