Saturday, May 29, 2010

Koleksi Aku

***

Suatu ketika dahulu, aku memang gemar mengumpul setem. Eleh macam korang tak pernah kumpul setem. Bila hari raya adalah hari yang paling gembira bagi aku kerana ketika itu email raya tidak wujud lagi, jadi banyak kad raya yang keluarga aku terima dari sedara mara di perantauan. Habis sampul raya aku koyakkan lalu rendam dalam air.

Sungguh Haru.

Selepas itu aku cuba untuk bergerak kehadapan untuk mencari setem antarabangsa. Aku cuba untuk mencari penpal. Aku tersenyum. Korang ada penpal tak? Aku ada. Nama penpal aku Nasem Goraya. Mamat tu orang pakistan tapi duduk dekat Calirfornia. Koleksi setem Amerika aku boleh tahan juga. Jeles anak cina sebelah rumah aku, sebab rata rata surat yang aku terima dari Amerika. Sekarang aku telah hilang hubungan dengannya. Aku cuba mencarinya di internet tapi gagal.

Jadi lupakan kisah setem.

Kini aku minat mengumpul model model kereta. Berikut adalah di antara koleksi yang aku ada.







Sambil sambil itu aku cuba bereksperimen bermain dengan CLS ditambah sedikit dengan perencah 50D bapa aku punya. Syok juga pakai camera tu. Aku senyum sambil mengangkat kening kedua-dua belah. Anda bila lagi?

detik hatiku : esok nak try outdoor shoot? sapa mau join

***



Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...