Sunday, April 29, 2012

Noktah Hitam 1.0

Apa yang korang nampak dalam gambar dibawah?








Noktah hitam itu adalah Aku

Jarang manusia sejagat bercerita pasal sehelai kain putih

Orang lebih gemar mengkritik setitik noktah hitam

Tahukah anda bawah dengan setitik noktah hitam boleh buat keadaan jadi porak peranda?

Tahukah mereka apa sebenarnya noktah hitam itu?

Serious aku cakap

Don't judge a book by its cover

Sejahat jahat aku

Aku tahu agamaku

Aku tahu batas batasku

Aku punya keluarga

Aku punya isteri

Aku punya anak

Terima kasih semuanya

Jangan percaya akan ku lagi

Aku hanya setitik noktah hitam

***

Noktah Hitam 1.0

***

8 Blogger kasi response. .

April 29, 2012 at 6:02 PM

Kalau dari sudut pandangan sy, sy lihat sekeliling bulatan putih, coba kita perhatikan berapa luas area putih, diameternya juga? berbanding dengan bulatan kecil hitam yang mengganggu.

Anggap saja, itu tahi lalat. Nak suruh muka jadi lebih comel. Haha.

Reply
Sofea Author
April 29, 2012 at 6:06 PM

Fifiey : Thanks, masih ada orang berfikiran positif.. 10 markah untuk anda..

Reply
Unknown Author
April 29, 2012 at 8:12 PM

nokhtah hitam..hanye noktah.belom lagi tompok.. jage lah yang baki putih tu agar tak dinoktahkan ..

*betol eh ?

Reply
Sis AI Author
April 29, 2012 at 8:30 PM

Sapa yg kutuk bro ni.. Ce cite, ce cite.. Pasal politik ke? Pi lantak la yg nk kutuk tu.. Pndangan msing2.. Taktau sapa btul, taktau sapa salah.. Tak boleh judge suka2..

Reply
Ardini Izzati Author
April 29, 2012 at 10:15 PM

like :)

Reply
Sofea Author
April 29, 2012 at 11:08 PM

keli menari: baik.. alkisah akan jaga baki jangan bagi ada tompok2

sis al: sorry ini bukan pasal politik.. teettt tolak 10 markah..

ardini izzati: wah ada like.. thanks

Reply
niazis Author
April 30, 2012 at 2:07 AM

kbykn msyrt suka bicarakan yg buruk dr yg baek.. suka entry neh. :)

Reply
Sofea Author
May 2, 2012 at 9:25 AM

niazis : lumrah manusia..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...