Saturday, November 28, 2009

Hari Raya Korban #2

Sepertimana yang dijanjikan, aku akan memaparkan beberapa aktiviti aku pada hari ini:


Seawal pagi lagi ibu ku telah kejutkan aku supaya bangun awal. Motifnya untuk shoot gambar korban kat Masjid Kampung Baru. Dalam kekalutan, aku bangun cuci muka dan terus sambar camera aku tanpa menggosok gigi. Baeng sikit saja baunya.

Ini lembu korban untuk keluarga kitaorang, baek, putih dan sopan santun lembu ini. Sempat lagi possing manja.

Bapa aku tak mahu melepaskan peluang untuk mengambil gambar lembu dengan handphone barunya

Orang kampung tiada punya masalah untuk menumbangkan lembu itu. Good Cow.

Ini Menu of The Day rumah aku, Bihun Kuah Ketam dan Daging. Memang Superb

Ini Afif, Kazen paling muda dalam keluarga sebelah mak aku.

detik hatiku : makan lagi..

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...