Saturday, November 14, 2009

Dasar Pandang Ke Barat

Sambil kerja, kita minum air:




Apa yang menarik kat sana?
- Cuaca. Sejuk-sejuk macam kat London.
- Aweks. Tipu ar kalau tak cakap awek london cun.
- Barang Membeli Belah. Jangan terbelah Card Credit sudah la.
- Perkhidmatan Awam (Bas, Train). Tip top walaupun ada miss skit. lumrah alam la.
- Bangunan macam dalam BBC selalu tunjuk. Rancangan paling popular mak aku suka tengok.
- Makan. Hari-hari makan makanan Arab.

Apa yang kurang pulak?
- Aktiviti dan tak dapat pergi Stadium. Agak terhad sebab pergi atas urusan kerja bukan melancong.
- Copek. Ini kena hati-hati.



detik hatiku : haihs rasa nak pergi london lagi la terutamanya Emirates Stadium.

4 Blogger kasi response. .

AiniQMY Author
November 14, 2009 at 2:52 PM

saye terlalu amat jeles!! :(

Reply
Saed Ramadhan Author
November 14, 2009 at 11:12 PM

g r honeymoon sana baru best.

Reply
Nurfatehah Author
November 16, 2009 at 3:49 PM

sian betul part dompet kena copet tu kan. tp alhamdulillah sume dah setel ek. and mmg nasib baik gak passport selamat.

Reply
Saed Ramadhan Author
November 16, 2009 at 4:37 PM

hehe kalau passport tak der.. aku tinggal kat sana la teha.. ko plak kena jaga kawan baek ko tue bebaik..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...