Saturday, November 21, 2009

Blogger

Aku baru mengenali seorang minah blogger yang agak bulan di pipi nya iaitu Cik Epal. Aku kurang pasti siapakah sebenarnya minah ini?. Adakah dia ini model + blogger terkenal macam cik Hanis, tak pun blogger kental seperti Pipiyapong.

Apa yang menarik blog minah ini, penulisan beliau tersangat bersahaja dan kerap kali update entry ikut sesuka suki hati dia. Aku kurang pasti anggaran sehari berapa kali dia meng"update" blog tapi yang pasti semalam sahaja 3 entry beliau selitkan dalam blognya. Itu tak termasuk hari hari yang lain. Memang minah blogger betul la dia nie.

detik hatiku: Aku nak update sehari satu pun fikir 10x
.

6 Blogger kasi response. .

Nurfatehah Author
November 21, 2009 at 3:45 PM

dia mmg rajin update kan? pastu follower dia beribu2. huhuu. she's kinda outspoken. very well for her. berani. hehe.

Reply
Sofea Author
November 22, 2009 at 1:45 AM

tue la pasal. hebatkan dia. mana dia dapat follower yang ramai tue..

Reply
Unknown Author
November 22, 2009 at 5:38 PM

"minah blogger yang agak bulan di pipi nya iaitu Cik Epal. "

agak bulan di pipi tu tak boleh blah betulll..saya bukan MODEL mahupun blogger terkenal......saya budak hingusan ajeeeee :D

Reply
Sofea Author
November 22, 2009 at 10:50 PM

janji cik epal famous.

sorry ar terkutuk pasal pipi. tapi tak bleh blah pandai cover dengan editing. bagus ar tue..

Reply
November 25, 2009 at 5:26 PM

Aik apsal nama gua pun naik ni? Lu nak kena belanja gua teh?

Reply
Sofea Author
November 25, 2009 at 8:04 PM

mengeteh, boleh saja..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...