Wednesday, November 11, 2009

Apa Potong-Potong!!

***

Sekarang heboh iklan potong-potong, Company A perli Company B, Company B perli Company A. Jangan harap perli saja. Harap diorang bersaingan demi memajukan industri telekomunikasi kita. Tak dak la aku bosan tak dak internet ni nanti.

Sekarang blog aku dah berwajah baru tak bererti aku ada azam baru. Dulu papan tulis aku nie kaler hitam. Kalau korang baca sure tertido. Jadi aku ubah kaler blog supaya mata korang semua segar bugar. Aku pun tak sure ada ke orang baca blog aku nie. Kalau ada pun baca syok sendiri. Tu pun kadang-kadang kantoi kat opis mahupun kat rumah korang buka blog aku. Terima kasih la sebab baca. Tak komen pun tak pa. Janji ada ghak orang nak baca. Boleh la mengisi ruang kebosanan korang bila waktu lapang tak pun masa tak dak kerja kat opis.

Oleh yang demikian, sahutilah kempen kerajaan kita "Membaca Blog Amalan Yang Mulia."

***


4 Blogger kasi response. .

AiniQMY Author
November 11, 2009 at 2:49 PM

ooo wane putih..saye nak tiru..dadadadadadadaddada~

Reply
Saed Ramadhan Author
November 11, 2009 at 10:36 PM

haha putih itu suci..

Reply
November 15, 2009 at 12:11 PM

aku bace blog ko jgk la...hahahah

Reply
Saed Ramadhan Author
November 15, 2009 at 7:25 PM

hahaha tak sangka ada peminat.. haha //gelak sipu2 dalam hati//

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...