Saturday, November 14, 2009

Dari Frankfurt Ke Penang

Segala kesulitan ketika berada disana membuat aku terpaksa pulang ke taman halaman. Aku kena buat IC, Lesen dan ATM card yang baru. Selamat passport tak kena copek. Kalau tak , tak pasal-pasal aku kena jadi warganegara British. Sudah tentu aku akan bermaustatin kat sana sambil berkerja sebagai pengutip apple pada hari biasa dan pengutip bola kat stadium bila hari minggu.

Berikut adalah jadual perjalanan pulang dari Frankfurt ke Penang:

4 Nov 2009
1200 - Bertolak dari Frankfurt ke KLIA
Aktiviti dalam Flight
- Layan Movie Syurga Cinta
- Main Game terutamanya Chess
- Dengar Radio Channel Rock

5 Nov 2009
0658 - Tiba di KLIA

0730 - G-bum sampai jemput aku dan naser.Lepas hantar naser kat Bukit Jalil, kitorang boleh silap jalan pergi patah balik ke putrajaya. Memang Shit The Fak.

0900 - Tiba di Rumah Sewa Kampung Baru sambil berkata "Home Sweet Home".

1000 - Basuh baju sambil lepak-lepak tengok astro.

1200 - Pergi KLCC hantar kunci rumah kat G-bum. Lepas tue G-bum belanja aku Mee Kari dan dia kasi duit tambang balik. Terima Kasih G-bum.

1400 - Bertolak ke Puduraya.

1430 - Beli tiket pulang ke Bukit Mertajam. Memang rezeki aku dapat bas pukul 3 petang.

1500 - Naik bas transnasional lalu lelap kan mata.
// walaupun ada awek cun milik orang muka ala mami dalam bas tue.

1800 - Sedar-sedar dah sampai Hentian Sg Perak tapi mata masih lagi dalam keadaan lali.

1930 - Turun bas dekat hentian Juru. // tak sangka awek cun milik orang muka ala mami pun turun tempat yang sama.

2000 - Makan malam bersama keluarga di Restoran 69. //Kenkawan jangan berfikiran kuning k.

2200 - Akhirnya sampai jua kat rumah.

detik hatiku : Book of record dalam hidup aku. Perjalanan yang paling jauh pernah aku lalui.

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...