Friday, November 8, 2013

Mr Arrogant - Best ke??

***
 

 
 
Cerita apa nie.
Apsal ramai sangat suka cerita nie.
Best sangat ke.
Sapa pelakon dia.
Tak pernah tengok pun Hero dan Heroin nie
 
Apaaaa???
 
Semalam episode akhir..
Lor dah abis rupanya..
Apsal bini aku tak layan cerita ni..
 
OOoo..
Patut la.. Aaron Aziz tak berlakon dalam cerita..
 
Gedik..
 
ArghhhHhhh !!!!
 
Sapa yang Arrogant sebenarnya nie?
 
 
XOXO


12 Blogger kasi response. .

Myra Jay Author
November 8, 2013 at 9:57 AM

Hheee, MJ mula episod tak layan sangat, tp bila sekali dah terlayan terus melekap :D

Reply
Al Kisah Author
November 8, 2013 at 9:48 PM

Uish. Bukan mj je.. ramai yg melekap.. cuma alkisah je x terlekap..

Reply
November 9, 2013 at 7:39 PM

akak tak tengok pun citer ni..kalo tengok tentu melekat.

Reply
November 10, 2013 at 6:47 AM

mujur saya tidak terpengaruh.

:)

Reply
Al Kisah Author
November 11, 2013 at 9:51 AM

Sudah semestinya..

Reply
Al Kisah Author
November 11, 2013 at 9:51 AM

Syukur..

Reply
aizamia3 Author
November 11, 2013 at 10:29 AM

eemm.. member kat office dok bercerita pasal drama ni pun saya tak amik port..

Reply
syakey Author
November 11, 2013 at 4:46 PM

ramai gila minat gilagila kat mr arrogant ni. tak faham betul -,-

Reply
November 12, 2013 at 2:39 PM

hehehehehehhe tengok sekali je pastu mcm boring je...hehhehe

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 1:55 PM

ye ke. (--;)

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 1:55 PM

alkisah lagi tak faham, sebab tak tgk citer nie kan..

Reply
Al Kisah Author
November 16, 2013 at 1:56 PM

mungkin tak der tarikan kot..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...