Wednesday, November 13, 2013

Noble Kids Concert 2013

***

Salam 1 Blogger,

Minggu lepas, aku agak sedikit sibuk dengan persiapan montage dan backrop untuk Tadika Noble Kids.
Dah lama bebenor aku tak menyentuh bab design nie.
Nak buat benda ni, aku nak kena brush up skills yang dah lama pudar.
So far alhamdulillah selesai jua.

Jom layan sedikit picca yang sempat aku snap.


Mana mana majlis, akan disudahi dengan jamuan makan beramai ramai,
Event macam nie memang fun,
Walaupun cikgunya hanya 5 orang,
tapi yang jadi background crew,
Tunang, Sister, Cousins
semua turun padang secara sukarela.
dan tidak lupa juga kepada MSU Shah Alam,
Dewan korang memang Awesome..

Jika ini projek kecil kecilan,
Sekarang aku and wife tengah sibuk projek besar besaran dengan partners.

Harap projek terbaru dapat bantuan dari rakan rakan blogger yang chomel dan hensem.

Entrinya akan dipost pada esok harinya. Tunguuuu...

Sekian,

XOXO

***

2 Blogger kasi response. .

November 15, 2013 at 9:11 PM

alahai...comel-comel dorang ni...backdrop tu sgt menarik.

Reply
Sofea Author
November 16, 2013 at 1:54 PM

:^D^: thanks, budak2 tu memang chomel..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...