Sunday, November 17, 2013

Terima Kasih FBI Atas Segalanya

***


source:http://saedramadhan.fotopages.com
Masa ni aku jumpa FBI di Sunway Borneo Rainforest Cafe dalam event Twisties Bingit 2010.

Jumaat lepas adalah hari terakhir Faizal Ismail (FBI) bersama HotFM.
Sedih plak aku tengok video tu.
Mana taknya, sebelum kedatangan HotFM,
Aku layan ....FM
Then member aku suruh try radio baru namanya HotFM.
dia cakap HotFM pasang lagu best best.
K fine, aku pun try dengar.
Masa tu DJ yang aku kenal adalah Fafau, FBI kurang ada tarikan lagi pada masa tu.
Seelan Paul juga dikhabarkan pindah ke Hot FM bersama Fafau dan FBI.

***

Then, bila Fafau dan FBI dah serasi bersama,
setiap pagi masa aku pergi kerja, mesti default radio aku, channel HotFM.
Hari hari layan, sampai taik telinga aku dah jadi sebati.
Mesti nak dengar HotFM.

***
Bagi aku, semua peringkat umur boleh dengar celoteh mereka.
Aku try rekemen kat Bapaku.
Bapaku pun kasi respon, Baik Punya...

***

Actually FBI dan Fafau yang banyak membantu menaikkan radio HotFM.

To FBI,
Jasamu Dikenang Buat Selamanya

***

Tanggal 15 Nov juga adalah hari last day my wife.
Nak juga last day sama macam FBI.
So my wife lepas nie akan bertungkus lumus menyiapkan tadika barunya

Castle Kidz - Denai Alam

bagi rakan rakan yang ada anak kecil 2-6 tahun boleh dah layari blog dibawah untuk maklumat lanjut.

http://castle-kidz.blogspot.com/

***

15 Nov juga adalah last day untuk budak budak bersekolah.
Wahhh seronoknya..
Mesti masing masing raya sakan lepas nie.

Bagi...
Mak Bapa budak yang cutinya sudah tiada.
Sila buat buat sibuk di Opis ye...


Sekian,

XOXO

***


4 Blogger kasi response. .

reenapple Author
November 17, 2013 at 7:12 PM

Hurm.. even aku jarang layan Hot FM tapi agak terkilan juga sebab dia dah x jadi penyampai radio. Apa3 pun... rezeki ada di mana.

Reply
dilla.d Author
November 18, 2013 at 1:37 AM

demm , all this feels

Reply
aizamia3 Author
November 18, 2013 at 8:17 AM

Akak bukanlah layan sangat radio.. tapi sesekali dengar time jalan sesak nak pergi kerja.. hilang sikit stress memandu.. hehehe.. ;)

Tahniah di atas pembukaan tadika tersebut. Moga terus maju hendakNYA.. ;)

Reply
Myra Jay Author
November 20, 2013 at 9:22 AM

mEMANG SEDIH TENGOK VIDEO TU..

MJ dulu layan ERA FM, lepas HOTFM tertubuh terus layan dari dulu smpai sekarang..
Tp kehilangan FBI memang terasa la ;)

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...