Saturday, November 16, 2013

Coway YesWay..

***



model: CHP-06DL

***

Hidup aku kini lebih mudah dengan Coway.

Aku busy, My Wife pun busy.

Jadi dengan adanya Coway ni kitaorang tak perlu risau,

tak perlu risau pasal semut masuk dalam bekas air,

tak perlu masak air,

tak perlu buat air sejuk,

semua complete dah siap.

Dapur rumah aku dah macam pantry kat opis.

Paling penting, ia memudahkan aku buat susu cik Fea.

Semudah ABCERDIK..

Bukan setakat itu saja, ia juga menapis dan mengeluarkan air yang bersih dan sihat.

katanya...

dan juga dilengkapi dengan electronic one touch extraction.

***

Kalau korang nak rasa semudah itu.

Boleh lah ke kedai / agent Coway berdekatan.

atau contact member Alkisah

Fikri - 019 - 4500 450

korang perlu sediakan RM200 untuk registration

dan RM 110 setiap bulan, Free 5-year service.

***
 
 

5 Blogger kasi response. .

Anum Author
July 16, 2013 at 11:02 AM

sangat bagus

Reply
Myra Jay Author
July 17, 2013 at 4:15 PM

Memamgn memudahkan dan menjimatkan masa kan? Terutama bulan posa ni ;D

Reply
Sofea Author
July 18, 2013 at 2:39 PM

Yeza

Reply
Sofea Author
July 18, 2013 at 2:39 PM

Tau tak pe..

Reply
Fikri Rais Author
May 31, 2014 at 2:07 AM

trima kaseh bebanyak Eduardo sebab pilih Coway untuk senang keja di rumah dan dapat air yang bersih. Bagi sesapa yg ingin info lanjut tentang Coway, boleh sms/whatsapp saya di 019-4500450.
Harga lama bulan nih. Jom lock harga dengan saya, terima Kasih :)

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...