Thursday, November 21, 2013

Spontaneous Thursday: Al-Fatihah

***
 
Siapakah Ahmad Amar ni?
Seriously aku pun tak sure, dan tak mampu menulis peribadi beliau dengan menaip diblog dan judge him tanpa usul periksa.
 
Hanya..
 
Bila aku menonton video dibawah, aku dapat rasakan, beliau seorang yang hebat.
 

 
 
p/s: Sesungguhnya aku tidak sehebat beliau pabila usia aku 20 tahun.
Perjalanan hidup beliau penuh bererti berbanding aku.
Semoga beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang orang beriman
 
Al-Fatihah
 
***

5 Blogger kasi response. .

November 22, 2013 at 10:35 PM

Al fatihah n takziah utk keluarganya

Reply
November 22, 2013 at 11:57 PM

Sejujurnya kan....
AJ pun tak tau siapa dia....
Samelah, bile AJ tengok video boleh diagak betapa hebatnya dia.....
AJ ade baca sikit pasal dia lepas tu.....
Pada usia dia tu, dia mampu pergi sejauh itu....
May Allah swt bless him....
Al-fatihah buat beliau....

Reply
reenapple Author
November 24, 2013 at 5:27 AM

Al-Fatihah

Reply
ch000tz Author
December 6, 2013 at 6:16 PM

mungkin juga......al-fatihah

Reply
Myra Jay Author
December 12, 2013 at 9:42 AM

Memang tersentuh hati melihat video ni..
Dari tak kenal serasa rapat dengan arwah

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...