Saturday, May 1, 2010

Tak Boleh Handle !!

***

Aku tak boleh handle kalau buka TV tak dak cerita best.

Aku tak boleh handle kalau hujung bulan gaji tak masuk.

Aku tak boleh handle kalau memandu naik bukit lepas tu jalan jem.

Aku tak boleh handle kalau tengok bilik aku semak tapi aku malas nak kemas.

Aku tak boleh handle kalau orang call suruh bayar bill sedangkan bill tak sampai kat rumah.

Aku tak boleh handle kalau dah beratur punya panjang, lepas tu tiket wayang tinggal seat depan saja.

Aku tak boleh handle kalau waktu tidur masih berpaksikan waktu di San Jose sedangkan aku dah pulang ke Tanah Air.

dan ini;

Aku tak boleh handle kalau tengok jurugambar macam kat bawah ni.


source image : internet

***
detik hatiku : eleh korang boleh handle ke??

6 Blogger kasi response. .

Iz Author
May 1, 2010 at 7:11 AM

yg ni aku suka

Aku tak boleh handle kalau hujung bulan gaji tak masuk.


mcm haram betol gaji masuk lambattttt

Reply
Unknown Author
May 1, 2010 at 12:53 PM

huh..aku x boleh handle la bace ko nyer blog..

Reply
May 2, 2010 at 3:35 PM

aku tak boleh handle, rasa cm nak lempang je muka kau. hehe

Reply
hafizah Author
May 4, 2010 at 7:29 PM

satu hari nanti gaji korang akan masuk jua insyaAllah..have faith! hehe

Reply
Fikri Rais Author
May 4, 2010 at 11:43 PM

aku rasa ang sure leh handle kl bob yg pose cmtu. hehe..

Reply
Izaq Hafez Khalid Author
May 9, 2010 at 5:23 PM

"Aku tak boleh handle kalau tengok jurugambar macam kat bawah ni." - sabaq nooo...aku pun tak bley handle kalo mcm tu -

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...