Monday, May 24, 2010

Kuala Lumpur

***

Kuala Lumpur view from Bukit Ampang lookup point


Dataran Merdeka

Sabtu a.k.a hari cuti hari tu. Kebosanan yang melanda diriku ini membuat aku keluar mencari gambar. Kini aku cuba untuk menangkap gambar berupa landskap di waktu malam. Ternyata aku memang lemah untuk menghasilkan gambar yang berkualiti pada waktu malam. Frust menongeng aku setelah melihat hasil yang tidak seberapa ketika sessi fotografi di Citrawarna Malaysia baru baru ini.

Dengan semangat yang jitu, aku terus mendapat idea untuk ke Bukit Ampang. Berbekalkan ilmu yang pernah diajar oleh saudara pojie kepada aku ketika di Singapura tahun lalu, aku cuba untuk mempraktikannya. Alhamdulillah aku cuma dapat 2 gambar terbaik bagi aku. Sebenarnya, banyak tempat aku nak pergi shoot serata Kuala Lumpur, tapi masa tidak mengizinkan aku.

Mungkin minggu minggu yang akan datang aku cuba untuk mencari port landskap yang lain.

detik hatiku : nak try shoot landskap penang hujung minggu nie. yeahh..

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...