Saturday, May 22, 2010

Strategi June 2010

***
June 2010 - Kita bakal dihimpuni oleh carta organisasi Piala Dunia. Masing masing telah pun merencana waktu tidur berpaksikan waktu di Afrika. Ada yang sudah membeli astro beyond demi melihat peluh jantan yang keluar dari hero bola sepak mereka bersama TV LED yang banyak di ketengahkan oleh wakil wakil elektronik dengan mempromosikan harga yang murah sempena festival Piala Dunia ini berlangsung.

Pelbagai strategi bakal di muat turun ke dalam setiap formasi bagi mencipta permainan yang cantik dan menghiburkan.

Kita tidak harus leka, bukan sahaja negara negara yang bertanding dalam Piala Dunia ada impian, malah ramai di antara rakan rakan kita telah pun bersedia merealisasikan impian mereka sendiri untuk menerima hadiah yang terindah bersama pasangan yang tercinta.



Susah bagi aku ingin mengatur jadual pada bulan Jun ini. 12 Jun adalah tarikh keramat kerana terdapat 3 kenduri rakan baik aku pada hari yang sama tapi 3 negeri berlainan.

Kalau mengikut dari segi siapa dahulu yang ajak, sudah semestinya suadara Wasyil yang berjaya. Tapi kalau nak ikutkan tempat kenduri, Saudara Amet ngan Saudari Nad yang berjaya kerana dua dua kenduri sebelah utara. Jadi siapa yang boleh selesaikan masalah ini? Kalau ada, sila tinggalkan komen dibawah.

Kalau mereka ada hari keramat, Aku juga ada. Anda, kamu dan awak yang tengah baca blog ini, tak kira pembaca tegar mahupun silent reader blog Al-kisah Saed Ramadhan, jangan lupa akan tarikh 28 Jun. Set dalam handphone anda, takpun bulatkan dalam kalender peribadi anda dan paling busuk pun sediakan hadiah dan tempat untuk buat parti untuk aku. Aku sedia menanti.

***

1 Blogger kasi response. .:

Unknown Author
May 23, 2010 at 9:51 AM

28 june tu apesal ha...hari deepavali ker...

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...