Thursday, January 16, 2014

Spontaneous Thursday : Rebate RM40 Astro

***

Aku tengok iklan ni macam menarik, Bil astro pun tak bayar lagi ni.
Better aku call untuk confirmkan betul betul.

Aku:1300-82-3838 option 1 (Bahasa), then 2 (Bill), then 3 (lain lain).

Helpdesk: Saya .... boleh saya bantu.

Aku: Ok macam nie, saya..., just nak tanya, rebate visa macam mana programnya, adakah rebatenya setiap bulan atau sebaliknya.

Helpdesk: Tidak encik, rebatenye hanya sebulan, bulan berikutnya, bil seperti jumlah biasa.

Aku: Oh ye ka, tak pe la kalau macam tu. terima kasih.

Helpdesk:  Ada lagi soalan yang boleh saya bantu.

Aku: Nope, tq.

Conversation yang ringkas dan padat.
call tak sampai 5 minit dah dapat jawapan.

Andai kata Astro adakan rebate rm40 tiap tiap bulan,
Sah sah aku buat auto debit visa card.

***

2 Blogger kasi response. .

Khir Khalid Author
January 17, 2014 at 4:12 AM

Oh.. sebulan je.. thanks sharing.. :D

Reply
Cik Puan Author
January 17, 2014 at 10:38 AM

Cik kat sini gune enjoy jae lah...malas nak berbil bulan2...kalau ade racangan bagus baru nak topup...

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...