Thursday, January 2, 2014

Spontaneous Thursday: Jom taip nama sendiri kat google


***

Tatkala Change Freeze kat opis aku ni selama sebulan,
Maka dengan itu, ada ruang untuk aku update blog.

Hahaha

Kalau tak, jangan harap nak tulis entri mahupun blogwalking

***
Setelah 2 bulan busy setup kindegarten,
Hari ini budak budak dah masuk sekolah
Aku harap semuanya berjalan dengan lancar.
Insyallah.

***

Oraite, bila tiba tahap bosan yang melampau,

jom kita taip nama sendiri kat Google.

Kita tengok apa yag keluar?

saedramadhan

actually nama aku Saed Ramadhan.

Utara Selatan - Ini blog aku

Linkedln - resume aku.. hehe kalau nak offer aku kerja, boleh lah boleh korang review kat situ.

NetworkBlogs - Ini dalam FB, dah lama tak tengok pun.

Fotopages - Haha..gambar gambar masa aku baru belajar fotografi, bila tengok balik.. macam haram gambar gambar tu. Disarankan korang jangan visit page tu lagi, tak update dah. nanti korang muntah hijau bila tengok gambar kat situ.

Flickr - Ini pun lama tak update..dammed

FB - Itu aku dah deactivate, hehehe kalau nak add, please add Alkisah Ed.

Twitter: Mohon ye tuan puan, ini bukan aku punya, agak terkejut juga bila aku tengok nama twitter ni.
sebab nama aku kan agak rare..
Kononnya la..


Alhamdulillah, sejuk aku tengok gambar budak nie,
 Aku berharap dan doakan beliau akan menjadi insan yang berguna pada agama.
seperti Sheikh Mohamed Said Ramadan Al-Bouti
Insyallah

***
Kalau korang salah taip Saad Ramadhan,

google akan paparkan gambar penyanyi arab

Hensem dan macho terliur.. bak hang..
 
Seriously ini juga bukan aku.

Hahaha

Kalau korang nak anggap itu aku,
Terpulanglah.. I okey only..

***

12 Blogger kasi response. .

Anum Author
January 2, 2014 at 10:40 AM

salam
singgah pagi
sory x sempat nak komen banyak bz day

Reply
Anonymous Author
January 2, 2014 at 11:34 AM

alamak, taip nama penuh aku.. terus keluar profil aku kat tempat kerja!

Reply
shark Author
January 2, 2014 at 1:18 PM

hahah...selalu jugak buat ;p

Reply
Sheila Salim Author
January 3, 2014 at 1:17 PM

Assalamualaikum.. hehe. in shaa Allah semoga yang baik2 dapat kita ikuti. review awak akan keluar harini. sila baca ekk. hihii. jangan marah kita lambat update entri. baru nak warm up :)

Reply
Sofea Author
January 4, 2014 at 9:38 AM

haha tq..insyallah trimas kasih ya.. nanti jgn shutdown lama2 sangat..

Reply
Sofea Author
January 4, 2014 at 9:39 AM

ye ke.. apa nak sebenar shark.. meh aku try.

Reply
Sofea Author
January 4, 2014 at 9:40 AM

meh aku try.. nak ghak tengok..

Reply
Sofea Author
January 4, 2014 at 9:40 AM

salam anum.. it's ok.. sama2 bz..

Reply
Unknown Author
January 4, 2014 at 9:16 PM

salam, saye share yep maksud name2 tuh,, lgpun susah nk crik mksd name sy, btw, nice entry :)
sye pun sll type name kt GOOGLE kalau tgh bosann..

Reply
Unknown Author
January 6, 2014 at 3:15 PM

pernah try, then terjumpa ramai nama yang sama.. nama bapa je lain.. haha..

Reply
Sofea Author
January 11, 2014 at 3:45 PM

Haha selfie nama sendiri kat google..

Reply
Sofea Author
January 11, 2014 at 3:45 PM

Nama komersial.. memang ramai..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...