Thursday, August 30, 2012

Dum Dum Doom Bunyi Meriam

***

Alkisah dilahirkan di bandar

bukan nak berlagak

tapi sedih sebab tak pernah merasa beraya dikampung.

Pagi raya mesti makan ketupat Adabi

Main mercun pun tak berapa sangat

Apatah lagi main meriam buluh

***

Korang dah tengok gang kampung Talang main Meriam Besi time hari raya

Jom layan




Diorang main memang teratur, berdisplin, semangat gotong royong, nilai kesepakatan yang tinggi dan ciri ciri keselematan memang diutamakan.

siap ada commander bagi arahan tu..

***

2 Blogger kasi response. .

PutriesNoora Author
August 30, 2012 at 2:24 PM

sama la kita...lahir kat bandar,raya cara bandar..huhuhu

Reply
Al Kisah Author
September 4, 2012 at 11:20 AM

tau tak pa, kalau main mercun, jiran jiran dah call polis.. serious tak best..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...