Monday, September 27, 2010

DiGi iPhone 4 Real

***

Akceli, aku baru pulang dari kerja. Kerja shift malam. Hidup aku dah macam Batman. Keluar petang balik esok paginya. Kalau makcik sebelah hari hari tengok aku macam ini, sudah tentu dia ingat aku kerja dekat kelab malam.

Sekarang aku sedang berada di atas katil melayari facebook dan juga blog. Sebenarnya, aku plan nak tidur, tapi perasaan mengantuk itu hilang ntah kemana. "Tak boleh jadi ini, aku kena qada tidur, kalau tak masak aku petang karang" bebel aku seorang diri di hadapan laptop. Kalaulah laptop ni boleh bercakap, sudah tentu dia cakap aku ni gila, cakap sorang sorang depan laptop.

Sembang sembang pasal plan, banyak pula plan aku kena settle hari ini. Pertama sekali aku kena tidur, kedua aku kena bangun sebab nak jumpa member aku atas urusan kerja, ketiga aku kena berjumpa tunang aku sebab dah berapa hari aku tak tengok dia. Akan tetapi, ada perubahan sedikit pada plan aku hari ini. Aku membuat keputusan untuk menulis blog pasal Plan Digi iPhone 4.

Cuba perhatikan plan dibawah ini. Maaf ye kalau gambarnya terlalu kecil, tetapi kalian jangan risau, kalian boleh saja click gambar tersebut untuk menikmati maklumat dengan lebih jelas lalu menjadikan mata kalian segar bugar.



Aku sebenarnya tak pandang sangat pasal SMS, Voice dan MMS, sebab bagi aku, zaman itu telah berlalu buatku. Aku lebih suka ambil berat pasal perkhidmatan internet. Digi menyediakan perkhidmatan internet dari 1Gb sehingga 5 GB dan apa yang penting tiada charge yang dikenakan jikalau kalian telah menggunakanya melebihi kuata yang ditetapkan. "Suka suka suka", tetiba ipin bersuara.

Hidup manusia sekarang, kalau tiada internet memang tidak sah. Segala galanya memerlukan internet, terutamanya apabila hendak membayar bill, tempah tiket wayang, baca email, update status facebook, tengok youtube, tulis blog dan macam macam lagi boleh buat dikala kesunyian dan kebosanan ketika menunggu LRT atau pun menanti kekasih yang sedang make-up selama sejam.

Kadar internetnya sangat berbaloi, tetapi ada lagi berbaloi baloi. Cuba perhatikan plan iGet FREE calls, SMS & MMS to mysupplementary lines. Kalian boleh tambah sehingga 6 DG Family™ lines dibawah kalian dan perkhidamatan call, sms dan juga mms adalah percuma. Wow.. Terbaik.. Kalau kalian mahu cari nahas, kalian boleh cari seramai 6 kekasih untuk berada supplementary. Jikalau kalian takut akan tsunami, jangan berumah ditepi pantai. Oleh yang demikian, kalian dinasihatkan untuk "supplementary"kan 6 nombor itu kepada keluarga terdekat. Itukan lebih baik. Air yang dicincang tak akan putus.

Jadi apa tunggu lagi.. Fikir fikirkan dan renung renungkanlah..

***







Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...