Monday, September 27, 2010

DiGi iPhone 4 Life

***


Alangkah bestnya jikalau aku dapat bercuti bersama iPhone 4. "Bolehlah aku bawa pergi honeymoon" detik hatiku. Selain mendapatkan maklumat seperti hotel, tiket penerbangan dan tempat tempat menarik, aku juga boleh bergambar dengan hanya menggunakan iPhone 4 ini. Spesifikasinya 5 Megapixel dengan LED light dan juga HD video recording dan editing dan juga rupa bentuknya yang Slim akan menambahkan keseronokan untuk bergambar semasa percutian/honeymoon aku nanti.

Aku memang gemar mengambil gambar seperti landskap, potret dan juga candid di negara yang jarang aku kunjungi. Ini membolehkan aku menambah koleksi gambar peribadi dan portfolio dalam Al-Kisah Pictures.

Mungkin hidup aku akan berubah jika aku memiliki iPhone 4.

***





Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...