Wednesday, April 14, 2010

Migrate or Migrain

***

Itu la persoalannya sekarang, ramai orang dah migrate dan ramai customer nak migrate.

Satu satu benda nak kena tempuhi. Bukan sikit tapi banyak juga. Boleh migrain kalau sesiapa yang tak tahan. Malam nie penentunya. Walalu apappun aku doakan malam ini semuanya berjalan dengan lancar, insyallah. Diharap semua team dapat beri kerjasama supaya migration customer malam ini berjaya. Amin.

Tak sangka ada diantara budak opis aku dah mula angkat kaki. Ada yang masuk company lama, ada yang masuk company baru dan ada yang buka bisnes sendiri. Aku doakan korang semua berjaya. Hasil galian penuh di muka bumi ini, kita hanya perlu berusaha menggali untuk mendapat hasilnya. Aku masih disini, masih mengumpul ilmu walaupun rintangannya harus aku lalui dengan senyuman dikala perit yang ku rasa. Itu la ilmu. Bukan mudah untuk kita diberi peluang untuk mendapatkan ilmu itu. Semoga aku juga sukses pada masa akan datang. Doakan kejayaan aku.

***


2 Blogger kasi response. .

Unknown Author
April 14, 2010 at 10:17 PM

tuka jer keje lain ape susah..kan ko ade cert jupiter..hahahahah..nnt amek cert uranus ker..zuhal ker..

Reply
Sofea Author
April 17, 2010 at 3:57 PM

aku nak amik cert pluto ar. lagi jauh aku boleh pergi..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...