Tuesday, March 30, 2010

Rezeki

***

Semenjak dua menjak nie aku rasa macam best. Hati aku ntah ke mana. Tak sabar menanti hari yang penuh erti dengan selangkah aku maju ke hadapan.

Lepas ni aku kena banyak baca surat khabar yang dah bertahun lamanya aku tak baca. Apa itu 1Malaysia?, Apa dah terjadi dengan Malaysia sekarang? Apa perkembangan politik Malaysia?.

Aduyai sekali imbas macam susah.

Apa yang aku nak *mengomel dalam karangan tu nanti. Selama ni aku hanya tau pasal bola, itu pun baca dekat Sokernet. Lepas tue baca cerita pasal PM pi Lipis, tak pun pasal macam mana nak make-over muka anda (tapi minah ni sibuk study).

Depan aku nie ada buku NONA, Coverpage Scha Al-Yahya, nyum nyum Dania. Ini buku pengantin nak kena baca ghak ka.

Arghh, layan AF dulu la macam nie.

Esok baru aku nak cari sumber yang boleh aku tempuh ujian ni.

Caiyookk untuk diri sendiri.

***
*mengomel = pinjam ayat hanis

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...