Monday, April 19, 2010

Sama Ka??

***

Apakah persamaan antara Ed Hardy dengan Ed? Sebenarnya tiada persamaan langsung di antara Ed Hardy dengan Ed. Ed Hardy adalah sejenis jenama pakaian yang diwarnai dengan colour yang beraneka jenis di sertakan dengan corak corak yang kononnya ganas. Ed pula adalah nama samaran aku. Kesimpulannya memang tiada kaitan. Kita abaikan topik tu.

Hari ini aku temankan tunang aku potong rambut. Katanya nak potong pendek. Bagus juga, aku tengok serabai sangat rambut rosak dia. Jadi aku bawa dia ke Derrick and team.

Aku pilih Derrick and team sebab aku tahu diorang adalah salah satu stylist yang terkenal di Malaysia yang mampu merawat dan membetulkan rambut tunang aku. Setelah berbincang akhirnya tunang aku bersetuju untuk berambut pendek.

Aku terus pandang poster Misha Omar yang terpampang di dinding Salon. " Uish lepas nie sure muka tunang aku macam misha omar, slurp slurpp" detik hatiku.

***

1 Blogger kasi response. .:

April 22, 2010 at 5:46 AM

rambut ira yg sama mcm misha omar..tp lawa gk dier buat rmbut cm uh=)

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...