Thursday, December 19, 2013

Spontaneous Thursday - Blogs Archive

***


Assalamualaikum,

Timbul tenggelam timbul tenggelam aku dibuatnya.
Dari awal Muharram hingga ke saat ini,
Kesibukkan aku pada paras maksima.
Penat tapi berbaloi.
Ini semua demi cita cita.

Kalau anda ada terbaca Azam baru aku di Maal Hijrah 1435
Suku pertama azam ini baru saja bermula.

Tapi,
Rezeki berblog aku agak menurun dan mungkin tak tercapai untuk tahun ini.
Jika dari 2009-2012, entri post blog aku meningkat setiap tahun.
tetapi tahun ini, entri blog aku turun lebih kurang 50%.
Kesibukan masa dan ketandusan idea jadi punca jari ini untuk mengurai penulisan dalam blog.
Bonus Nuffnang juga terbantut, tidak mencapai jumlah seperti tahun lepas.

Tapi tak mengapa,
2013 aku akan biarkan ia berlalu.
Mulai 2014, insyallah akan ku perbaiki,
dengan pengisian yang berilmiah dan pengosian pengalaman beguna pada masyarakat,

"Less Post but more Visitors"
Think Smart

Itupun jika kesibukkanku tidak setahap
Gaban..


Sekian
XOXO

5 Blogger kasi response. .

December 19, 2013 at 11:44 AM

Ok keep it up!!

Reply
Sofea Author
December 19, 2013 at 5:22 PM

:^D^:

Reply
Sofea Author
December 19, 2013 at 5:23 PM

tq tq.. caiyok..

Reply
reenapple Author
December 19, 2013 at 7:58 PM

Good luck berblog in 2014. Aku azam i2014, harap dapat kurangkan entry seperti tahun tahun lalu. Haha

Reply
Sofea Author
December 21, 2013 at 9:42 AM

Hahaha.. cam tu boleh..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...