Thursday, December 26, 2013

Ibnusina atasi mata silau waktu malam

***
 
Kalau dulu aku pernah tulis pasal Mata Silau boleh rujuk entri tersebut.

Aku nie bekerja kuar pepagi buta balik plak malam, biasalah orang kerja shift 12 jam.

Bila drive pulang, pasti aku mengalami penyakit silau mata.

Silau pada lampu jalan dan lampu kereta.

 Hinggakan boleh menyebabkan mata aku penat dan kadang kala megakibatkan pening kepala.

Sekarang, masalah ini selesai setelah aku menggunakan

HD Eyewear dari IBNUSINA

 
 Sporty Yellow untuk silau malam
ternyata berkesan.

semanya ada 4 jenis, korang boleh pilih yang mana korang suka.


Untuk maklumat lanjut, boleh layari http://www.ibnusinaeyewear.com

Tahun depan nak beli kacamata untuk menatap komputer plak.

Biasalah 11 jam kat opis mengadap PC je kerjanye.

Belum kira masa mengadap TV, Handphone dan Blog.

Ish ish rosak mata aku macam nie.

K la c u later,

XOXO

***



6 Blogger kasi response. .

December 26, 2013 at 11:48 AM

ohhh ada yer spek macam tu.. canggih zaman skrg ni..
ok thx for sharing nanti saya buka link tu.

Reply
aizamia3 Author
December 26, 2013 at 12:42 PM

Sporty Grey tu nampak cantik.. ;)

Reply
Sofea Author
December 26, 2013 at 1:24 PM

canggih babe..

Reply
Sofea Author
December 26, 2013 at 1:25 PM

sporty grey pun cun.. tapi ianya sesuai dipakai pada waktu siang..

Reply
reenapple Author
December 26, 2013 at 8:01 PM

Berkesan eh? Ada tak yg boleh kurangkan power mata. Huu. Rabun aku dah bertambah teruk :3

Reply
Sofea Author
December 27, 2013 at 10:22 AM

berkesan..kalau nak kurangkan rabun, try guna yang therapy eyewear ibnusina

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...