Saturday, December 21, 2013

Hi-5 House Party Live in KL

***


Laurent, Stevie, Dayen, Ainsley, Mary

Selalunya, aku layan Hi-5 teman cik fea tengok Hi-5 mesti ada Tim, Casey dan Fely


Bila nak layan 3 muka baru rasa macam weird.
Mungkin yang selalu siar kat TV series tahun 2011/2012.
Outdated betul.
Bila aku review new Hi-5 kat youtube,
rata rata orang akan tanya, where is Tim,Cassy and Fely








Frust betui budak tu.
 Hahaha

Ku Akui, bila Tim,Cassy,Fely,Stevie dan Laurent memang serasi bersama

Bila muncul orang baru.
It's take time to adapt.

Sabar ye adik adik dan emak ayah..

huhu

***

Okay.. tinggal sejenak kisah peribadi Hi-5


Sekali sekala, nak juga aku merasa bawa cik Fea pergi party macam nie
Tapi......
cik Fea plak jenis budak tak boleh duduk diam.
sangat aktif..
kalau kat shopping mall pun dah boleh ke sana kemari,
apatah lagi nak bawa ke event macam nie.
Nanti papa tak boleh layan a.k.a concentrate Hi-5 sepenuhya.

Lebih lebih plak papa nye nie..

Ok ok fine..
 Bagi sesiapa yang nak bawa anak-anak ke Party Hi-5
bolehlah layari 

untuk dapatkan maklumat lanjut dan harga tiket.

Selamat Berhibur,
XOXO


***


2 Blogger kasi response. .

reenapple Author
December 23, 2013 at 11:43 PM

Ada lagi ke program ni? Masa kecik je aku minat. kakaka

Reply
Sofea Author
December 26, 2013 at 11:22 AM

zaman aku tak der Hi-5..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...