Tuesday, March 19, 2013

Jumpa Hamilton kat KLCC?

***

source : petmos.com.my

Memandangkan esok aku off day.
Niat dihati, nak lepak KLCC.
Aku nak beramah mesra ngan Hamilton sambil lepak kat kedai kopi,
Diskus pasal kelajuan.

Tapi ,
memandangkan Hamilton text aku, 

"Bro, jumpa pukul 5pm,"

Aku terus putus harapan.

Time tu dah la, orang balik kerja.
Sesak..

Aku nak kena amik sofea lagi.

Haish..
Lain kali je la..

Aku text balik.

"Sorry bro, gua tengok lu race kat tv je la ahad nie. k bai.."

p.s: sapa sapa yang kerja kat KLCC atau berhampiran, boleh la ke events nie. untuk maklumat lanjut boleh layari di  petmos.com.my

***

5 Blogger kasi response. .

March 19, 2013 at 1:20 PM

AJ penah jumpa felippe massa dengan siapa tah lagi sorang tu.....
Tu pun dah lama...

Reply
Sofea Author
March 19, 2013 at 4:25 PM

Weee junior jus..

Reply
Sofea Author
March 19, 2013 at 4:26 PM

Uishh menarik.. pawer tu massa..

Reply
yana M Author
March 24, 2013 at 9:17 AM

wow..bestnyer

Reply
ewanthology Author
March 24, 2013 at 10:26 PM

hamilton salah masuk hentian pit la petang tadi... huhu masih teringatkan pasukan lama dia kot

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...