Sunday, May 3, 2009

Zoo Negara

Zoo Negara. Aku ingat boleh laa jumpa Alex, Gloria, Marty dan Melmen. Tapi, Melman je aku aku dapat snap. Alex plak sombong dok lepak je, tak nari2 pun. Gloria plak dok bercanda ngan Moto Moto dalam air tak kuar2. Diorang tengah buat projek dalam air kot. Marty plak dok jauh nun kat Savannah Park, biasa ar bila dah jumpa geng kita memang dia tak layan.

Tapi apakan daya terasa besarnya lautan di dunia ini, aku hanya dapat merasa setitik darinya. Banyak lagi perlu aku asah. Huhu takpa laa. Sapa2 nak komen hasil kerja aku silakan, aku terima dengan hati yang terbuka. Sekian dan sedia menerima kritikan.


Melman

Iguana

Tygra

Hornbill

Bambi

Michelangelo


photo // ed
edited // ed


detik hatiku: banyak lagi kena belajar, tunjuk ajar ku sifu..




10 Blogger kasi response. .

May 3, 2009 at 1:26 AM

bambi capangnya telinga u...

Reply
May 3, 2009 at 3:08 AM

hhahahaa....
hang engat nie cerita kartun tuh ker...
gloria la..
alex la...
sengalness... haha...
tapiiii gambaq2 hang mmg best... x)

Reply
Saed Ramadhan Author
May 3, 2009 at 3:20 PM

hahaha besa ar.. aku suka cerita Madagascar. hahaha best ka gambar aku.. besa2 saja huhu nanti ajak ar kazen hang yang pramugari tue g outdoor shoot, suruh dia jadi model. jadi bahan uji kaji.. nanti kita leh belajar sama2.. heheh

Reply
roserz Author
May 3, 2009 at 4:23 PM

shantekkk!!!

Reply
Saed Ramadhan Author
May 3, 2009 at 7:07 PM

yeka.. tq2..

Reply
May 4, 2009 at 12:36 AM

eleh..g zoo ngan awek...mmg la bez...gamabr awek xnk letak plak..tau la zoo negara dekat ngan uia gombak (tempat awek ed)..haha

Reply
Saed Ramadhan Author
May 4, 2009 at 10:41 AM

lor. amenda ar.. bila masa aku g ngan awek plak nie. aku g ngan joe ar. tak baek buat fitnah, dosa tau. aku shuffle karang baru tau.

Reply
May 4, 2009 at 12:00 PM

wah...skrg pun da pandai shuffle...mentang2 dapat awek johor..hahah

Reply
izan Author
May 4, 2009 at 12:12 PM

Awek joho?uia?hahahhahahaha..da tau daa...keh keh

Reply
Saed Ramadhan Author
May 4, 2009 at 3:28 PM

sengal laa korang.. pepandai je.. tak der maknanya semua ini.. huh.. semua comment ini adalah rekaan semata-mata.

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...