Thursday, May 21, 2009

Jangan Kau Lepas


E B C#m
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
B A B E
dan jangan kau lepaskanku darimu

E
Ku takkan pernah tertawa
B
Ku takkan pernah bahagia
C#m
Ku takkan pernah merasakannya
A B
Bila kau tak di sini
E
Ku takkan pernah tertawa
B
Ku takkan pernah sempurna
C#m
Ku takkan pernah merasakanmu
A B
Bila kau tak di sini

A B
oh.. Izinkan aku berlutut mengharap
E B C#m B
kau tuk kembali
A B
Izinkan aku berharap dirimu
A
kembali Dan kembali
B
Dan kembali lagi

[chorus]
E B C#m
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
B A B E
dan jangan kau lepaskanku darimu
E B C#m
Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku
B A B E
dan jangan kau lepaskanku darimu


detik hatiku: best lagu nie.

4 Blogger kasi response. .

roserz Author
May 21, 2009 at 2:54 PM

band ni apa nama?

ermm..best jugak lagu ni

btw..cam baru update je profile tu..comel sgt~~haha..aku suka ayt ni..
"Kalau anda berminat untuk menjadikan saya jurugambar anda, boleh la pm saya di ym : eddy_azrai"....ok..aku booked!! tak yah ym la..=p

Reply
Saed Ramadhan Author
May 21, 2009 at 9:41 PM

hehehe, amboi.. bila nak kawen?? hehehe

Reply
baim_im Author
May 25, 2009 at 12:16 PM

"jangan kau lepas"....lepaskan sapa ed? jeng..jeng..jeng..

Reply
Saed Ramadhan Author
May 26, 2009 at 8:01 PM

Aduyai... actually.. ia hanyalah "bantai busuk" aku je..mak aku nak buang.. tapi.. aku tak rela.. Oohh tidakk..

*hanya rekaan semata-mata

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...