Tuesday, May 26, 2009

Nur Aleesya Zahra

Wah.. sedap nama tue.. tapi tue bukan nama awek aku, mahupun anak aku, tapi tue nama baby girl fikri a.k.a kecik. Ni rombongan aku dan rakan2 ke rumah kecik pada hari jumaat 15 May 2009. So yang best kecik jamu muffin coklat tue.. sedap ghak.. pandai kecik masukkan muffin tue dalam microwave. hehe. ok tahniah fikri dan diana. Semoga korang berbahagia hingga ke anak cucu. Amin.


model // Nur Aleesya Zahra
photo // ed
edited // ed

detik hatiku : anak aku ermm erkkk bila e'??

2 Blogger kasi response. .

Unknown Author
May 27, 2009 at 12:32 AM

hmm..anak ko..??

hujung tahun depan ko kawin...anak ko mesti la 9bulan pas2...kalo awal dari 9 bulan...hmmm..faham2 jer la kan..hahha

Reply
Sofea Author
May 27, 2009 at 12:44 AM

suit.. lain macam je bunyi kata2 mu itu. nanti jangan sampai gua smack down mu karang..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...