Friday, May 2, 2014

Little Fea's Cake

***



Kalau dulu aku berhajat nak bergabung blog dengan My Wife dalam satu blog, Aku,Wife Bergabung meleTop

Tapi sekarang tidak lagi, aku telah buatkan satu blog khas untuk bisnes barunya. Aku lah moderator, designer, dan photographer dalam blog ini. All in one babe..

Disamping memperagakan kek hasil tangannya, My Wife juga akan berkongsi resepi dengan anda semua.

Mohon jasa baik rakan rakan blogger sekian alam support and follow blog ini 

Andai kata korang berminat membuat tempahan sempena harjadi, majlis rasmi dan tak rasmi, party, mengidam dan mencuba keenakan kek kek ini. Bolehlah berurusan dengan Pn Shazira - 013-2032656.


 
 
 

***

Tidak dilupakan juga follow di Instagram: Little_Feas_Cake



***

Tahun nie, boleh la My Wife join Masterchef.

Aku plak dapat hobi baru, food photography.

Yeba yeba

***

3 Blogger kasi response. .

Unknown Author
May 3, 2014 at 4:10 AM

terbaikkkk - boboiboy ="= ="= ="= ="=

Reply
May 6, 2014 at 5:10 AM

bagus ni...time2 nak birthday boleh terjah ni

Reply
Unknown Author
May 6, 2014 at 10:37 PM

Ereeiii!!! Punya kiut tu kapcake! Mesti sedapppp yang coklat tuuu naaaaa

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...