Thursday, July 22, 2010

Movie 2010

***

Akceli, Alkisah ada berita tergempar, tapi esok saja Alkisah postkan. hari ini Alkisah lebih nak menceritakan pasal movie yang bakal keluar dan harus Alkisah tengok.

1. Hikayat Merong Mahawangsa


Filem arahan YUSRY KRU sedikit sebanyak dapat membantu martabatkan filem melayu di persada dunia. Untuk maklumat lanjut sila ke Hikayat Merong Mahawangsa.

2. Tekken




Filem Tekken ini diadaptasikan dari permainan video game dan diarahkan oleh Dwight H Little. Ia mengisahkan Jin Kazama menyertai The king of Fist Tournament semata mata untuk membalas dendam keatas kematian ibunya Jun Kazama. Sebenarnya Alkisah memang minat main game Tekken suatu ketika dulu, tambah tambah kalau pakai nina masa lawan Ogre, sebab lepas menang dia akan tunjuk short movie apa yang terjadi selepas mereka menang Tournament tu. Untuk maklumat lanjut sila ke Tekken .


Anna & Nina Williams, kalau anda suka gambo nie, sila tekan button Like dibawah post ini.

3. SALT


Cerita ini pasal Evelyn Salt seorang pegawai CIA yang cuba membersihkan namanya setelah dituduh oleh seorang pembelot KGB yang merancang pembunuhan Presiden Amerika. Untuk maklumat lanjut sila ke SALT.

***

2 Blogger kasi response. .

fndrocka Author
July 22, 2010 at 4:37 PM

setakat ni aku paling teruja nak tgk SALT!

Reply
Sofea Author
July 27, 2010 at 8:35 PM

hehe tu laa aku dah melepas tgk citer nie..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...