Monday, August 8, 2011

OMG, Sorry Tok !! #2

***

2031

20 tahun kemudian

Alkisah on the way ke The Curve

Macam biasa Alkisah merentasi Penchala Link

Tiba tiba

Alkisah kena tahan road block

Polis suruh Alkisah ke tepi

Sebagai rakyat Malaysia yang prihatin, Alkisah berhenti ke bahu jalan

Polis datang menghampiri tingkap kereta Alkisah

Alkisah selambe buka bumbung kereta

Alkisah: Assalamualaikum Tok !!
Polis: Walaikumsalam, Ni saya nak saman boleh?

Wah ayat macam biasa dengaq ja

Alkisah: Eh, Nape cik, Apa salah saya?
Polis: I.C & Lesen please

Alkisah selambe bawa kuar I.C dan Lesen

Alkisah: Ada, Ini cik
Polis: Awak tahu apa salah awak?
Alkisah: Tak tahu cik, apa salah saya?
Polis: Speed limit sini 80kmj/j
Alkisah: Yeka, abis tu saya bawa berapa cik?
Polis: awak bawa 200 km/j
Alkisah: Pergh!! standard la tu cik, kereta saya Lamborghini , sekali tekan terus 100km/j, dua kali tekan terus naik 200km/j
Polis: Ooh ok, sekali saya tulis saman RM300, saya lagi hebat kan.
Alkisah: Erkk..
Polis: Ala, duit Lambo bulan bulan boleh bayar, takkan saman RM300 tak boleh bayar kan..

Praakkk !! Polis koyak sehelai kertas dari buku saman dan beri kepada Alkisah

Polis: Dah awak boleh jalan

***


***

1 Blogger kasi response. .:

Unknown Author
August 9, 2011 at 12:52 PM

HAHAHAHAHAHAHAHA.

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...