Sunday, June 21, 2009

Rockaway2009

Dah lama aku tak pergi outdoor tangkap gambar konsert, hari ni tergerak hati plak nak shoot konsert Rockaway2009 kat Capsquare. Majoriti band kat konsert tue aku minat, apa lagi berbekalkan camera aku yang tak seberapa nie aku pun bergegas ke sana.

Sebelum tue aku isi perut aku dulu ar. Lapaque sangat-sangat dah nie.

Sampai ja aku kat sana, "Mak ai, ramai nye orang" detik hatiku. Arghh tak kisah ar, janji aku dapat tangkap gambar. Mula-mula aku sipu malu ghak nak ke depan. Aku lepak belakang dulu, Ushar line clear. Lepas ja show band bittersweet, aku pun roger ke depan sekali tapi port aku dapat tak berapa nak menarik plak. Mula ar terasa nak pakai tele lense. Ishh semua nie dunia ja. Kena simpan dulu untuk kawen. Nak beli gadget untuk camera nie kena stop dulu.

Apapun aku enjoy ghak ar ngan band-band perform semalam, yang aku kecewa tak dapat tgk pop shuvit punya show atas sebab-sebab tertentu.

untuk layari lebih lanjut : rockaway2009


detik hatiku: sambil dengar lagu, kita tangkap gambar. best..

4 Blogger kasi response. .

Unknown Author
June 21, 2009 at 2:18 PM

maksiat

Reply
Sofea Author
June 21, 2009 at 4:48 PM

baeklah g-bum..

Reply
June 23, 2009 at 9:33 AM

ramei laaa pulak yang aku kenai g gig nie... nie aku jeles nie waaaaa

Reply
Sofea Author
June 23, 2009 at 2:06 PM

hehe besa2 saja.

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...