Sunday, June 28, 2009

26

Tidak ku sangka, dah 26 tahun aku hidup kat dunia ini. Terima Kasih kepada kekasih hatiku dan keluarganya dan keluarga aku, kawan-kawan yang sudi sms dan hantar testi kat facebook aku. Moga anda semua dalam keadaan sihat sejahtera.

Sudah tiba masanya aku buat transformasi ke arah yang lebih dewasa. Tungguuu..

Happy Birthday To Me...

detik hatiku: jeng jeng jeng

4 Blogger kasi response. .

Unknown Author
June 28, 2009 at 11:52 PM

'Terima Kasih kepada kekasih hatiku dan keluarganya'

bez2...aku suke ayat nih...

Reply
CikSweety85 Author
June 29, 2009 at 7:24 AM

Semoga menjadi Insan yang terArah lebih ke jalan lurus. & Sukses, bahagia!

Reply
June 29, 2009 at 10:16 AM

happy belated bday!
sori lmbt wish.

semoga pnjg umur ya!

Reply
Sofea Author
June 29, 2009 at 11:22 AM

TQ2 semua.. semoga anda pun bahagia dan sukses sokmo..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...