Wednesday, June 11, 2014

Manipulate Almari IKEA


***

I kalau beli barang, I akan pilih barang itu betul betul berguna, kualiti dan murah. Memang susah nak cari tapi bila dah dapat memang puas hati. Nak cari barang yang betul betul memenuhi citarasa, kita kena jadi kreatif.


BISSA

Bissa adalah sebuah rak kasut. Barang ni sangat laris di IKEA, sehinggakan aku terpaksa menunggu selama 3 minggu untuk barang ini sampai.  Bila dah dapat date dari saleman Ikea, aku terus grab. Tak salah I, setiap barang IKEA ada quatanya. Dalam sehari diorang boleh jual beberapa unit saja. Sebab tu, I suka pergi IKEA seawal yang mungkin. Andai kata barang dah habis, cuba tanya pekerja IKEA, bila barang itu sampai. Kadang kadang barang tersebut, diorang dah order, cuma ia ada dalam stor tak pun sangkut di Kastam. Korang boleh check kat computer check-list diorang.

Tujuan aku beli Bissa ni untuk letak file file. Ia sangat sesuai diletakkan dirumah I yang kecil ini. Ianya nipis dan compartment dia sesuai untuk letak file dan semestinya harganya berpatutan. Ngam Soii..






***

ANEBODA

ANEBODA juga salah satu produk laris di IKEA suatu ketika dulu. Memang rata rata anak gadis dan mak mak mesti mahukan almari ini. Dahulunya almari ini dijadikan tempat baju cik Fea. Sesuai sangat sebab baju bayi kecik kecik, muat sangat lah almari ni.

Memandangkan cik Fea pun dah besar skit, I buat wardrobe kat dalam bilik. Jadi almari ni I tukarkan ia jadi Almari buku. Boleh letak tepi meja computer, atasnya bolehlah letak printer. Settle.






Selagi ada barang berguna dirumah kita, cuba gunakannya sebaik mungkin

***

4 Blogger kasi response. .

Anum Author
June 11, 2014 at 9:29 AM

great cantik2

Reply
June 11, 2014 at 11:06 AM

awesome!

Reply
Anonymous Author
August 24, 2016 at 8:55 PM

Bissa tu kena drill/skrew kat dinding ke?

Reply
::NIKITOO:: Author
September 30, 2017 at 9:10 AM

Xmelendut ke laci die? Sy punye buat almari kasut pun mlendut

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...