Monday, February 3, 2014

Evolve Skateboards.. macam Fun je..

***

Dulu aku cukup berkenan nak try Snake Board.


Tapi memandangkan aku jarang ada masa untuk semua tu,
ditambah pula dengan nilainya yang agak mahal.
Aku padamkan dalam list keinginanku.

***

Tetiba, semalam aku tertengok plak pasal Evolve Skate.
 

Macam Fun je naik benda ni,


Evolve Skate ni menggunakan remote controller untuk bergerak

Kelajuannya boleh mencecah dalam 35-38 km sejam.
Batterinya pulak boleh bertahan sehingga 32 km /charge.
 Ini semua..
**Bergantung pada berat manusia yang menunggangnya, jenis evolve skate dan jalan.***
 
Harga Evolve Skateboards dalam lingkungan RM3k-8k.

Kalau korang berminat layari:

For more answer:

***

Kalau takat nak buat Fun Ride hujung minggu,
memang tak la kan aku nak beli..
Tapi..
Kalau korang betul betul berminat,
Apa salahnya..

Aku akan beli jika
aku berkerja disekitar KL.

Sebagai contoh:
Pergi kerja naik LRT/Komuter/Monorel,
Lepas station berhampiran dengan opis,
Aku naik plak Evolve Skateboards.

Baru Stylo Milo..

***

14 Blogger kasi response. .

Anonymous Author
February 3, 2014 at 11:10 PM

aku akan beli jika:
1. seperti di atas.
2. ada skim bayaran ansuran. mahal tu kalau cash. dah boleh beli moto sebijik!
3. boleh claim insurans kalau kemalangan.
4. tak dikenakan cukai jalan dalam tempoh sekurang-kurangnya 30 tahun akan datang.
hehehee.... (sengih)

Reply
ch000tz Author
February 4, 2014 at 12:57 PM

lagi suka rollerblade :D

Reply
Suria Amanda Author
February 4, 2014 at 5:16 PM

Assalamualaikum....stylo2 gak..tp x bahaya ke..for me macam bahaya je...

Reply
sweetie Author
February 5, 2014 at 1:19 PM

Boleh saya tahu berapa charge yang awak kenakan untuk mengambil gambar satu majlis perkahwinan tak? hantar kat email saya, ya. TQ!

Reply
February 5, 2014 at 1:28 PM

nampak benda tu simple ja tp harganya boleh tahan...

Reply
Sofea Author
February 7, 2014 at 5:20 PM

:^D^:

Reply
Sofea Author
February 7, 2014 at 5:21 PM

seems legit

Reply
Sofea Author
February 7, 2014 at 5:22 PM

boleh pakai safety pads

Reply
Sofea Author
February 7, 2014 at 5:23 PM

wait for my new entri..tq

Reply
Sofea Author
February 7, 2014 at 5:23 PM

tau tak pa..

Reply
wakgelas Author
February 14, 2014 at 11:02 AM

menarik tuuu.,uHHUu

Reply
Sofea Author
February 14, 2014 at 12:17 PM

yeza

Reply
nechet Author
May 5, 2022 at 3:06 AM

weblinktheir website this contact formvisit the site this contentcheck that

Reply
Unknown Author
October 11, 2022 at 5:57 PM

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...