Tuesday, September 10, 2013

Kisah Syawal 1434

***

Berlalulah sudah Syawal 1434.

Seperti biasa, aku sangat sibuk dari minggu pertama hingga minggu terakhir syawal.

 Minggu pertama kat rumah Mertua di Pontian. Raya seperti biasa berserta sambutan harijadi Sofea

Minggu kedua kat kampung aku di Penang, tapi kali nie balik lebih kepada sambutan perkahwinan kazen aku.

Minggu ke-tiga, aku keluar menziarahi sedara mara dan sahabat handai

Minggu terakhir, Sedara mara dan sahabat handai pula menziarahi aku.

Wahh gitu..

Sampai tak der masa nak post entri.

Selamat menjamu mata melihat gambar gambar raya ku.

Minggu pertama

Pontian & Perling Johor


Sempat... last minute shopping kat JPO


Raya 1st


 Raya 2nd






11-08-13 birthday Sofea 2 tahun


Minggu Ke-dua

Penang


Naik flight.. sonang..


Memandangkan ada kenduri di sebelah Pulau, kitaorang lepak lepak kat Rainbow Paradise.

Sempat juga teman anak aku swiming, kalau aku ajar, karang jadi macam "ketam ajar anak berjalan"

OTW pergi akad nikah, Dress code aku over dari bapa pengantin tau...
 

Ini time kitaorang menang kereta.. Woww..Power Rude..

Akceli aku driver pengantin je.. huhu..


Ini kenduri sebelah lelaki di Dewan Tabung Haji Pulau Pinang.

Dewan ini juga, adalah dewan perkahwinan aku dulu,

Jika 2 tahun lepas, masa kenduri aku kat situ, Sofea masih dalam perut berusia kira kira 2 bulan.

Now, Sofea dah 2 tahun.

Nostalgia..


Minggu Ke-3

Ziarah Sanak Sedara & Rakan Taulan Di sekitar Selangor dan KL

Fea & Alya
 
Fea & Reef

Fea & Hus

Minggu ke-4 Finale

Makan makan kat rumahku

Ini bukan open house, tapi just buat makan makan.

Begitulah sedikit gambaran Syawal 1434 kali ini.

sekian,

XOXO

***

1 Blogger kasi response. .:

Unknown Author
September 11, 2013 at 1:00 PM

sangat meriah.. nasib baik bro dpt maintain badan. haha

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...