Thursday, November 3, 2011

Yeka??

***


Date: Thursday, 3 March, 2011, 1:59 Subject : GENTING CABLE CAR FELL DOWN - (not reported in news) Anything we use is a RISK, whether on plane, boat or our own vehicles. As usual, THEY paid people off not to expose the incident.

***

Yeka??

Hanya orang orang Genting saja yang tahu

***

8 Blogger kasi response. .

November 4, 2011 at 2:07 PM

haiyya..media sorokkan benda ni, takut pelancong tempatan dan luar gerun nk ke genting..takut kan?:(

Reply
Pondok Usang Author
November 4, 2011 at 9:38 PM

waahh.. bagaimana keadaan org didalamnya..??

Reply
Alkisah Author
November 5, 2011 at 10:35 AM

Fifiey: Banyak X-file kat genting nie.. cuma tak reveal.. Kalau orang tau.. confirm visitor kurang

Pondok Usang: Not so sure la bro.. nie gambar archive march 2011

Reply
hanaahmad Author
November 5, 2011 at 11:21 AM

gambar ni dah lama. tak tahu kesahihan cerita dia. kalau betul pun tiada siapa nak iyakannya. menakutkan betul. huhuhu

Reply
November 6, 2011 at 1:25 AM

kena tanya kawan keja kat genting neh..ehheh

Reply
Alkisah Author
November 8, 2011 at 11:30 AM

hanaahmad: yup betul

ila: try tanya.. mana tau banyak x-file yang diorang simpan

Reply
TIGA MINIT Author
July 6, 2012 at 3:45 AM

sebenarnya ni org nak bunuh diri...tu jaring tempat bomba nak sambut..ada keluar paper star...gambar tu dah potong..tunjuk part bawah je..ni link http://www.ahtim.com/genting-cable-car-accident-drop-down/

Reply
Al Kisah Author
July 6, 2012 at 10:54 AM

tiga minit: thanks, so sudah terjawab persoalannya..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...