Friday, July 8, 2011

9 July 2011 - Pasti Gegar !!

***



Moh Kite Ke

GIG TV9 (klik untuk maklumat lanjut)

Motif/Tujuan:
Berhibur & Beriadah

Pakaian:
Bebas & Sopan (elak berpakaian kuning)


Diluluskan oleh Gomen

&

Dijamin



***


5 Blogger kasi response. .

EZAN IDMA Author
July 9, 2011 at 4:09 PM

halal eh ;p

Reply
Alkisah Author
July 9, 2011 at 7:37 PM

Ezan : halal lor.. hehe.. tiada roadblock / gas pemedih mata / tangkapan kalau kita nak g situ..

Reply
EZAN IDMA Author
July 9, 2011 at 8:53 PM

eeee sy takde pakwe lagi cmne nak jaga. hehe entry tu saje mengade, cube klik perkataan sayang tu sape :)

Reply
Chieda Hafiz Author
July 9, 2011 at 9:01 PM

haha! pegi ker tak? saye pegi esok la sbb esok bru ramai band2 terkenal main. hari ni tak boleh sbb jln byk tutup dgn roadblock lagi. haihh...

Reply
Alkisah Author
July 9, 2011 at 9:07 PM

Ezan: dah click, demm alkisah baru je tgk sayang kamu tu kat astro 1st tadi..

Chieda Hafiz: Allor, tak g kot, minggu ni kerja malam.

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...