Sunday, July 12, 2009

B.M.W

Baby Masuk Wad (B.M.W) - tengah hari tadi aku pergi klinik canon eos kat time square. Baby aku didapati terkena virus ERR99 dekat kanta matanya dan kat dalaman badannya ada tersangkut. Kesian baby aku, terpaksa masuk wad untuk beberapa minggu. Haishh..

Doktor kat situ sempat lagi memperkenalkan Pampers bermodal BG-E3 untuk Baby aku dengan harga murah. Murah ke tak tapi asal RM600++ tapi dia kasi RM299. Memang aku pernah tengok harga tue seketika dulu, tapi bila tengok kat website mahupun kedai lain, harganya RM600++. Pekedai-pekedai itu tidak pernah mengoda aku, tapi doktor nie je berjaya menghasut aku. Aku memang teringin sangat nak bagi Baby aku nie pakai Pampers BG-E3, tapi bukan sekarang. Doktor tu sekali lagi mengayat aku dengan kata-kata manis lalu aku cair. Akhirnya cair ghak la card aku. Huhu. Dah nie last beli gadget untuk baby. Nanti nak bayar duit hospital Baby lagi. Lepas nie kena berjimat cermat.

Akhirnya perkakas untuk Baby aku dah lengkap, kecuali kanta mata dia la. Itu bila perlu baru aku beli. Apa yang best kedai tue, Doktor tu nak offer kasi pinjam baby lain dia kalau aku memerlukan. Aku pun cakap " Ohh takpa, nanti I contact doctor kalau i terdesak k".

detik hatiku: Best ghak kalau dapat buat kawan ngan doctor tue, dia cakap nak tolong aku.
hehe

4 Blogger kasi response. .

Unknown Author
July 12, 2009 at 8:14 PM

terhutang budi..tergadai body..huhu

Reply
Sofea Author
July 12, 2009 at 8:32 PM

terhutang credit card, body baby gua kena cari makan la..

Reply
July 12, 2009 at 11:43 PM

get well soon baby!!

Reply
Sofea Author
July 13, 2009 at 10:45 AM

tue r baby tak sihat, tiada lagi gambar.. huhu

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...