Wednesday, April 29, 2009

Perasaan Ingin Mencuba



photo // ed
edited // ed


Kebosanan Dan Kesusilaan aku membuak2. kerja banyak lagi nak kena buat. epms tak update2 lagi. tapi tangan aku dok layan main photoshop nie je. lusa dah nak cuti. pagi esok ada game arsenal dan man utd. sibuk betul aku nie. apa yang aku kena settle dulu. kerja arini aku tak update lagi kat boss. makan malam pun tak berapa nak lalu. badan aku kekurangan air. arghh sudah la. apa yang aku merapu nie. stop.

detik hatiku: bosan tahap cipan

6 Blogger kasi response. .

April 29, 2009 at 11:10 PM

ajar la aku edit gmbr. ekke

Reply
Sofea Author
April 29, 2009 at 11:17 PM

hahaha boleh. bila ko nak.. hari mgg.. aku edit gambar bila aku bosan.. hehe.. nanti roger je aku k

Reply
Unknown Author
April 30, 2009 at 10:04 AM

mak aih..kekurangan air lak..tgal ape je nt :p..jgn mara haaa..gurau je

Reply
Sofea Author
April 30, 2009 at 10:16 AM

OOOO kutuk aku e'..huh

Reply
May 1, 2009 at 5:02 PM

heh.. MU MU MU. haha Glory MU! =P

Reply
Sofea Author
May 2, 2009 at 12:00 AM

apsal tetiba glory man utd nie.. aduyai..tau laa menang.. aku ok je.. tak harap pun arsenal masuk final.. aku harap season nie arsenal buat terbaik je.. cool :D

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...