Saturday, April 11, 2009

Upgrade JUNOS kat Utara



pertandingan upgrade junos, siapa siap dulu kira menang ar, sambil di adili oleh wahida TM operate

nampaknya router sudah telah bersedia untuk menerima junos baru.

router sedang diinject dengan junos baru.

Wahida sedang memeriksa router din, sbb din dah siap awal, adakah din pakai cheat code

din: ishh mana ada aku pakai cheat code

Asraf : Din tipu.. huh

wahida: alo boss, camana?? keputusan muktamad ka.. OK.. DIN Juara

Yeahh aku menang..

cerita diatas hanya rekaan semata2. jangan marah atau berkecil hati k

photo // ed
edited // ed

Satu minggu aku ada kat utara, dari aloq staq sampai ke tasek aku pusing. aku dengan member aku ar dok buat kerja kat utara nie. Kitaorang nak upgrade junos kat komtar ngan aloq staq, yang lain2 tue cuma nak up kan link je. Best tul bekerja sambil berjalan. Lepas nie buat projek OOB plak. Jalan lagi aku, pas nie aku g JB,RSH,TRG dan MR wow best2..

detik hatiku: laallaa kerja la kerjaa laalala jalan-jalan lalalala opss..

5 Blogger kasi response. .

April 12, 2009 at 12:51 AM

aku ingt junus mana td. haha
serius aku tak paham

Reply
Sofea Author
April 12, 2009 at 11:51 AM

tak pe kalau ko tak faham, sbb tue orang network juniper punya terms. :P

Reply
roserz Author
April 16, 2009 at 10:01 AM

haha..din mmg hebat..=p..

sorry...mencelah masuk

Reply
Athiruddin Author
April 17, 2009 at 12:03 AM

aik... diam2 sude... ;p

Reply
Sofea Author
April 17, 2009 at 12:48 AM

hahaha.. rendah diri plak din nie..

Reply

Post a Comment

Cer komen skit..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...